joi, 16 octombrie 2014

Oastea Fiară în deplasare - Bucureşti 2014

Fără îndoială, meciul dintre România şi Ungaria este considerat unul foarte important pentru toţii suporterii români. Un meci de genul acestuia nu trebuie neglijat. Încă de la aflarea adversarului după tragerile la sorţi a fost clar pentru suporterii zimbrişti că vom face deplasare la Bucureşti ca şi anul trecut.
Am plecat în număr de 22 persoane, dar la Bucureşti am fost întâmpinaţi de doi camarazi stabiliţi la moment în dreapta Prutului. După ce ne-am cazat am plecat la locul întâlnirii cu grupul Uniţi sub Tricolor. Din păcate locul dat era împânzit de jandarmi şi s-a luat decizia de a anula întrunirea. Astfel, noi am plecat la o terasă din apropiere, unde mai apoi s-au alăturat prietenii ieşeni. Berea a curs gârlă sub cântecele comune a chişinăuienilor şi ieşenilor...

La meci am plecat organizat într-un mic marş. Lumea a fost plăcut surprinsă să audă scandări de genul „Zimbru Chişinău şi Iaşi pentru totdeauna fraţi” pe străzile bucureştene. Totodată au fost aprinse mai multe materiale pirotehnice. 


Scandările şi cântecele patriotice au continuat şi în metrou spre mirarea localnicilor. De remarcat că o doamnă de vârsta a treia a fost impresionată de noi până la lacrimi, aflând că am venit de la Chişinău.
În metrou am întâlnit şi un tip îmbrăcat în tricou roşu inscripţionat în rusă CCCP (URSS). Noroc de un ieşean care l-a ajutat să scape de noi. Apropo, în comparaţie cu anul trecut Bucureştiul e plin de mesaje şi stickere antifa.
Pe stadion am intrat lejer cu mai multe materiale pirotehnice, chiar dacă controlul corporal este de zeci de ori mai aspru decât în Basarabia. Totuşi, cineva din BGS a aflat sau poate şi-au dat seama că avem asupra noastră pirotehnie şi s-a apropiat de noi şi ne-a rugat să nu aruncăm în teren. Materiale pirotehnice nu au fost aruncate, dar ulterior a fost ajutat unul din colaboratorii lor să coboare. Aşa că „m#ie BGS”.
Ne vedem la anul în Budapesta!
















Numai ZIMBRU!!!